
Reklamacje i zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- Towar nie był używany, uszkodzony ani nie został w żaden sposób zniszczony.
- Zwracane towary muszą być kompletne z oryginalnym opakowaniem
- W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Elektrotech Sklep Techniczny, ul. Parkowa 6, 38-300 Gorlice
Uwaga:
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie czternastu dni kalendarzowych.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi
- Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, możesz skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w sklepie.Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
- W takim przypadku reklamowany towar prosimy odesłać przesyłką pocztową na adres:
Elektrotech Sklep Techniczny, ul. Parkowa 6, 38-300 Gorlice - Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
- W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci równowartość ceny towaru.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.